№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Виконавці |
1 | 2 | 3 | 4 |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
1. | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): - педагогічний персонал; - працівники з числа робітників та службовців. | Січень, вересень | Адміністрація Зіньківського ліцею №1 та його філій |
2. | Розробка правил поведінки в класах, розміщення їх у класних куточках | Січень | Класні керівники |
3. | Ознайомлення з алгоритмом дій реагування на випадки булінгу (цькування) | Січень-лютий | Адміністрація філій, психологічна служба, класні керівники |
4. | Надання індивідуальних психологічних та інших консультацій дітям, батькам, опікунам з метою попередження та подолання наслідків психотравмуючих подій | Протягом року (за запитом) | Психологічна служба |
5. | Ознайомлення з методичними рекомендаціями педагогів: - із вивчення учнівського колективу; - із розпізнавання ознак різних видів насильства щодо дітей. | Протягом року | Психологічна служба |
6. | Інформаційно-просвітницька робота через інтернет сторінки | Постійно | Психологічна служба |
7. | Створення комісії з питань розгляду випадків булінгу | За потреби | Адміністрація |
8. | Інструктивно-методична нарада щодо механізму реагування на випадки булінгу з педагогічними колективами Зіньківського ліцею №1 та його філій | Лютий | Заступник директора з НВР Божинська О.В. |
9. | Оформлення тематичного стенду та оновлення інформаційних матеріалів | Постійно | Практичний психолог, педагог соціальний |
Педагогічні працівники |
1. | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічними колективами | Постійно | Адміністрація, психологічна служба, педагогічні працівники |
2. | Повідомлення директора Зіньківського ліцею №1 та принаймні одного з батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування). | За потребою | Учасники освітнього процесу |
3. | Надання домедичної допомоги. Виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги. | За потреби | Медична сестра, завідувачі філій |
4. | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог |
5. | Звіт про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню). | Грудень | Божинська О.В., заступник директора з НВР |
Робота з учнями |
1. | Години спілкування на тему: Попередження булінгу в освітньому середовищі | Протягом року | Психологічна служба |
2. | Проведення моніторингових досліджень по виявленню можливих випадків булінгу серед здобувачів освіти | Січень-лютий | Психологічна служба |
3. | Проведення занять з елементами тренінгу щодо попередження і виникнення ситуацій, пов’язаних з булінгом. | Протягом року | Психологічна служба |
4. | Проведення профілактичних занять з елементами тренінгу: «Я маю право жити в безпеці», «Що таке Національна дитяча гаряча лінія», «Попередимо булінг». | Протягом року | Психологічна служба |
5. | Визначення соціометричного статусу дитини у групі та проведення відновлювальних, корегувальних заходів в учнівському колективі на відновлення статусу дитини в колективі. | Протягом року | Педагог соціальний |
6. | Проведення ранкових зустрічей («Ранкового коло») з метою формування навичок дружніх стосунків у класному колективі | Протягом року | Практичний психолог |
7. | Виставка малюнків «Діти проти насильства». | Листопад | Психологічна служба |
8. | Підготовка тематичних буклетів для учнів 6-8-х класів | Листопад | Педагог соціальний |
9. | Індивідуальні та групові консультації з питань булінгу | Постійно | Практичний психолог |
10. | Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» згідно плану. | Листопад-Грудень | Психологічна служба |
Коментарi