Пропонуємо фото сюжети з «Тижнів України» різних років.

/Files/images/bbloteka/P2210398.JPG


















Батьки учнів – дорогі гості шкільної бібліотеки.


/Files/images/bbloteka/P2210397.JPG


















П’ятикласники на святі українського рушника

/Files/images/bbloteka/P3211207.JPG


















Презентація страв традиційної української кухні від семикласників.

Вшановуємо пам’ять Володимира Тарасенка – відомого поета, члена НСПУ, улюбленця школярства Полтавщини, який неодноразово був гостем нашої школи.

/Files/images/bbloteka/PB151200.JPG




















Учні, які ще позаторік зустрічалися з Володимиром Олександровичем, купували з його рук нові книги, тепер натхненно читають улюблені вірші з їх сторінок.

/Files/images/bbloteka/PB151205.JPG


















Горить, не гасне пам’яті свіча…

Презентація книжково-ілюстративної виставки – частина загальношкільного заходу

/Files/images/bbloteka/011.jpg














Книжково-ілюстративна виставка «З глибин віків – у простори майбутнього», присвячена 200-річчю від Дня народження Т. Г. Шевченка

У сучасному світі, де засоби поширення інформації з кожним днем усе досконаліші, ми повинні привернути дитячу увагу до книги. Як це зробити? Які методи застосувати? З чого почати? На ці запитання ми разом будемо шукати відповідь.

На мою думку, дієвим способом залучення учнів до бібліотечного читання є проведення бібліотечно-бібліографічних занять. Це уроки, під час яких ми не просто популяризуємо книгу, а й навчаємо дітей нею користуватися. Відкриваючи перед читачами різного віку таємниці книги, помічаєш, як пробуджується їхня цікавість до такого древнього і нестаріючого носія інформації.

Важливо, щоб такі бібліотечні уроки були цікавими, змістовними, добре організованими. Якщо діти самі беруть участь у підготовці і проведенні бібліотечного уроку, їхнє зацікавлення зростає вдвічі.

Сучасні учні надзвичайно завантажені складною шкільною програмою, а тому, прийшовши до бібліотеки, вони хочуть не тільки дізнатися щось нове для себе, а й відпочити. Тому доречно проводити бібліотечні уроки та заходи з популяризації книги у формі свята, вистави, години цікавих повідомлень, застосовуючи найрізноманітніші прийоми та методи. Кожне заняття повинне мати свою родзинку, свою неповторність.

Необхідно також враховувати вікові особливості читачів. Для учнів 1-2 класів можна провести гру-подорож «У світі казки», для 3-4 – дещо практичніші заняття такі, як бібліотечні уроки «Щоб підручник довше жив» та «Як вести щоденник читання і написати відгук на прочитану книгу». П’ятикласники й шестикласники вже починають користуватися фондом довідкових видань, а тому їм потрібно розповісти про ці книги, навчити ними правильно користуватися. У цікавій віршованій формі це можна зробити, провівши урок «Довідкова література та шляхи її використання в процесі вивчення шкільної програми». Учні 7-8 класів –це особлива категорія читачів. Їхній вік досить складний, а тому цих дітей буває найважче зацікавити книгою. Серед цієї категорії читачів потрібно вести активну популяризацію саме книги як носія інформації. Для них важливо проводити огляди літератури, презентації книжково-ілюстративних виставок, зустрічі з цікавими людьми.

Щоб дізнатися, як ми втілюємо в життя різні цікаві задуми, приносимо у світ дитинства школярів величну і просту, змістовну й корисну КНИГУ, запрошуємо регулярно відвідувати нашу сторінку!

ДО ЗУСТРІЧІ!

Кiлькiсть переглядiв: 22

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.