Інклюзивне навчання передбачає створення освітнього середовища, яке відповідало б потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.

Інклюзивне навчання - гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання. Навчання відбувається за індивідуальним навчальним планом, забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом.

Інклюзія в нашій школі

У школі працює Людмила Миколаївна Алфьорова - асистент учителя з інклюзивного навчання.

/Files/images/vchitel/-xmN2TZdc_A.jpg

Роль асистента вчителя в роботі інклюзивного класу є надзвичайно важливою і полягає в наданні допомоги вчителю та дітям, у тому числі й дітям із особливими потребами в навчанні.

/Files/images/vchitel/eTFrvx1DFD4.jpg

Основними напрямками роботи асистента є:

- надання допомоги вчителям в організації, підтримці та впровадженні навчально-виховного процесу;

- моделювання додаткової позитивної ролі для учнів, належних і ефективних міжособистісних комунікаційних навичок (вербальних, невербальних);

- моделювання безпечної практики роботи та реагування на непередбачені ситуації в міру їх виникнення;

- розширення навчальних можливостей для дітей;

- індивідуалізований підхід до навчання дітей та надання індивідуальної уваги окремим учням;

- керування поведінкою учнів, проведення спостережень відповідно до вимог учителя;

- забезпечення додаткового часу вчителеві для планування, навчання та оцінки навчального процесу;

- більша послідовність у процесі викладання;

- кращий моніторинг та оцінка прогресу в навчанні та розвитку дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.