№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Виконавці |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
1. | Створення комісії щодо реагування на можливі випадки булінгу в закладі | Вересень | Адміністрація |
2. | Проведення в закладі тижня протидії булінгу серед учасників навчально-виховного процесу | Вересень | Психологічна служба закладу, класні керівники |
3. | Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду | Вересень | Класні керівники,старости класів (7–9 класи) |
4. | Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Психолог, соціальний педагог Класні керівники |
5. | Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти | Вересень | Відповідальний за роботу сайту школи |
6. | Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: ·з вивчення учнівського колективу; ·з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей | Жовтень | Практичний психолог |
7. | Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників | Листопад | Класні керівники, 7 – 9 кл. |
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти |
8. | Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. | Жовтень | Заступник директора з НВР, практичний психолог |
9. | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Січень | Заступник директора з НВР, практичний психолог |
10. | Співбесіда з класними керівниками та вихователями за результатами спостережень за класними колективами | Щомісяця | практичний психолог, класні керівники |
11. | Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій. | Постійно | практичний психолог, заступник директора з НВР |
Робота з учнями |
12. | Диспут «Що псує стосунки між людьми» (8 – 9 кл.) | вересень | Класні керівники 8 – 9 кл. |
13. | Робота із запитами з питань психологічного і фізичного насильства у школі | постійно | Практичний психолог |
14. | Година спілкування “Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві” | листопад | Класні кервники 5 – 9 кл. |
15. | Година правової грамотності “Великі права маленької дитини” | грудень | Класні керівники 1 – 4 кл. |
16. | Міні-тренінг "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" (2 – 4 кл.) | лютий | практичний психолог |
17. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» (8 – 9 кл.) | березень | практичний психолог |
18. | Дебати: «Право на приватне життя» | квітень | Класні керівники 8 – 9кл. |
19. | Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич пробулінг у школ», «Булінгушколіта як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінгі Кібербулінг». | Протягом року | Класні керівнки 5 – 9 кл., практичний психолог |
Робота з батьками |
20. | Тематичні загальношкільні батьківські збори | Жовтень, Березень | Адміністрація, психологічна служба |
21. | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Жовтень | Практичний психолог |
22. | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей, робота із запитами з приводу випадків булінгу | Протягом року | практичний психолог, соціальний педагог |
23. | Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми | Протягом року, за запитами | практичний психолог, соціальний педагог |
Коментарi