Критерії, правила і процедури оцінювання
Ключові компетентності. Рівні навчальних досягнень здобувачів освіти
І. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класу
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класу
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів із української мови, української літератури, зарубіжної літератури
- Критерії оцінювання навчальних досягень учнів із англійської мови
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із історії
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із правознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів із громадянської освіти
- Критерії навчальних досягнень учнів із фінансової грамотності
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів із математики
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із природознавства
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із біології
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із географії
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із фізики та астрономії
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із хімії
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із музичного мистецтва
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із образотворчого мистецтва
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із технологій
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із основ здоров'я
- Критерії навчальних досягнень учнів із фізичної культури
- Критерії навчальних досягнень учнів із захисту України
- Критерії навчальних досягнень учнів із креслення
Коментарi