Критерії, правила і процедури оцінювання

/Files/images/rzn_rozdli/п1448_1639012069078466560_o.jpg

Ключові компетентності. Рівні навчальних досягнень здобувачів освіти

І. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

  1. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класу
  2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класу
  3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів із української мови, української літератури, зарубіжної літератури
  4. Критерії оцінювання навчальних досягень учнів із англійської мови
  5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із історії
  6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із правознавства
  7. Критерії навчальних досягнень учнів із громадянської освіти
  8. Критерії навчальних досягнень учнів із фінансової грамотності
  9. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів із математики
  10. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із природознавства
  11. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із біології
  12. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із географії
  13. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із фізики та астрономії
  14. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із хімії
  15. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із музичного мистецтва
  16. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із образотворчого мистецтва
  17. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
  18. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із технологій
  19. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із основ здоров'я
  20. Критерії навчальних досягнень учнів із фізичної культури
  21. Критерії навчальних досягнень учнів із захисту України
  22. Критерії навчальних досягнень учнів із креслення
Кiлькiсть переглядiв: 975

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.