З метою створення умов для повноцінного розвитку та навчання дітей, збереження їхнього психологічного здоров’я, надання кваліфікованої допомоги з питань стосунків та спілкування з друзями, батьками, вчителями, створена та діє соціально-психологічна служба опорного закладу "Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1".
На сьогодні шкільна соціально-психологічна служба стала невід’ємною частиною освітнього закладу й реалізує мету підтримки та збереження психологічного здоров’я учнів.
Соціально-психологічна служба нашої школи ставить перед собою такі цілі:
- створення умов для розвитку й формування свідомої особистості, здатної до самореалізації;
- створення умов для ефективної адаптації п'ятикласників та профілактика девіантної поведінки;
- забезпечення соціально-психологічного супроводу розвитку молодших підлітків;
- робота з профільного навчання, допомога у професійному самовизначенні;
- створення умов для формування психічно зрілої особистості з розвиненою самосвідомістю, як основи для подальшого життєвого і професійного самовизначення;
- допомога у формуванні відповідального ставлення до особистого здоров'я у підлітків (засвоєння певних норм зразків поведінки, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій);
- робота з обдарованими дітьми;
- збереження здоров'я учнів та працівників;
- профілактика торгівлі людьми;
- профілактика жорстокого поводження з дітьми в освітньому середовищі;
- робота з пільговим контингентом;
- робота з батьками з профілактики конфліктів у сім'ї, підвищення рівня соціально-психологічних знань.
Практичний психолог - Людмила Миколаївна Алфьорова
Соціальний педагог - Віта Сергіївна Церковна
Завдання соціально-психологічної служби на 2019-2020 н.р.:
- забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;
- сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей, створення умов для формування в них мотивації до самовиховання й саморозвитку;
- профілактика та корекція відхилень в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини;
- забезпечення соціально-педагогічного патронажу учнів у системі освіти;
- налагодження взаємодії навчального закладу з сім'єю учня, службою у справах неповнолітніх, службою соціального захисту населення; центром сім’ї, молоді та спорту; кримінальною міліцією, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями - з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.
Коментарi