З метою створення умов для повноцінного розвитку та навчання дітей, збереження їхнього психологічного здоров’я, надання кваліфікованої допомоги з питань стосунків та спілкування з друзями, батьками, вчителями, створена та діє соціально-психологічна служба опорного закладу "Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1".

На сьогодні шкільна соціально-психологічна служба стала невід’ємною частиною освітнього закладу й реалізує мету підтримки та збереження психологічного здоров’я учнів.

Соціально-психологічна служба нашої школи ставить перед собою такі цілі:

- створення умов для розвитку й формування свідомої особистості, здатної до самореалізації;

- створення умов для ефективної адаптації п'ятикласників та профілактика девіантної поведінки;

- забезпечення соціально-психологічного супроводу розвитку молодших підлітків;

- робота з профільного навчання, допомога у професійному самовизначенні;

- створення умов для формування психічно зрілої особистості з розвиненою самосвідомістю, як основи для подальшого життєвого і професійного самовизначення;

- допомога у формуванні відповідального ставлення до особистого здоров'я у підлітків (засвоєння певних норм зразків поведінки, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій);

- робота з обдарованими дітьми;

- збереження здоров'я учнів та працівників;

- профілактика торгівлі людьми;

- профілактика жорстокого поводження з дітьми в освітньому середовищі;

- робота з пільговим контингентом;

- робота з батьками з профілактики конфліктів у сім'ї, підвищення рівня соціально-психологічних знань.

Практичний психолог - Тетяна Анатоліївна Шпигоцька

/Files/images/vchitel/BHamuhKcHmE.jpg

Соціальний педагог - Віта Сергіївна Церковна

/Files/images/vchitel/JRxUpxsuwZY.jpg

Завдання соціально-психологічної служби на 2015-2016 н.р.:

- забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;

- сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей, створення умов для формування в них мотивації до самовиховання й саморозвитку;

- профілактика та корекція відхилень в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини;

- забезпечення соціально-педагогічного патронажу учнів у системі освіти;

- налагодження взаємодії навчального закладу з сім'єю учня, службою у справах неповнолітніх, службою соціального захисту населення; центром сім’ї, молоді та спорту; кримінальною міліцією, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями - з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Кiлькiсть переглядiв: 3

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.